dinsdag 2 september 2014

#100happydays Weer wat dichter bij de 100

Eerlijk

ok, helemaal kloppen doet het niet... ik heb wat dagen overgeslagen en wat dagen dubbel gedaan...
Onder de streep is het uiteindelijk minstens 100!~

Hier weer 15 van mijn happydays!


In deze post schreef ik over wat #100happydays precies inhoudt.
Tot nu toe moet ik zeggen dat het me nog goed af gaat, dagen zijn vol leuke dingen... vooral de afgelopen dagen. Gevaar zit 'm er meer in dat ik er niet bij stil sta (op dat moment) en dus 's avonds neerplof in bed met de gedachte dat ik weer geen foto voor mijn instagram heb gemaakt.
Heb al diverse keren gedacht om dan maar een foto van mijn kussen te maken... die maakt mij altijd blij! Maar daar ben ik dan weer te lui voor.. haha.
Motto dus voor de komende dagen, meer stil staan bij gelukjes!

X!


Weten wat mijn komende #100happydays zijn? Volg me dan op IG of op Bloglovin!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...